Echuca - Reisverslag uit Echuca, Australië van Rina Schipper - WaarBenJij.nu Echuca - Reisverslag uit Echuca, Australië van Rina Schipper - WaarBenJij.nu

Echuca

Blijf op de hoogte en volg Rina

13 Februari 2014 | Australië, Echuca

Lieve allemaal,

Het is een tijdje geleden, maar overal waar ik kom geen wifi of slechte wifi en op mijn telefoon is het niet te doen een heel verhaal te typen.

De hel van Echuca.
Aangekomen na een busrit van 4 uurtjes kom je aan in je hostel. Het hostel gaf op de website aan dat ze werk voor je zoeken en dat er veel werk is in de streek. Helaas geen werk, internet en geen keuken.

Wat er wel was elke 45 graden hitte! Heb daar hele dagen in de libary gezeten op zoek naar werk en het was daar lekker verkoelend! Uiteindelijk na twee weken werk gevonden in Tasmanie!!

Dan maar snel tickets boeken naar Tasmanie.

Volgende verslag gaat over Tasmanie..

Liefs xx

Verslag uit: Australië, Echuca

Garnaal gaat de wijde wereld in!

03 Maart 2014

Echuca

05 Januari 2014

Melbourne
Rina

Dag lieve allemaal, Het gaat toch echt gebeuren, ik ga een tripje maken! Nooit gedacht dat ik dit zou gaan doen. Weg uit mijn vertrouwelijke omgeving, op naar het onbekende! Via deze weg wil ik proberen om af en toe een update te schrijven. Lieve allemaal, ik ga jullie missen en succes met de winter=D X

Actief sinds 06 Dec. 2013