Great Ocean Road - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Rina Schipper - WaarBenJij.nu Great Ocean Road - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Rina Schipper - WaarBenJij.nu

Great Ocean Road

Blijf op de hoogte en volg Rina

03 Maart 2014 | Australië, Adelaide

Hii,

Nadat er weer geen werk was in Echuca was ik er even klaar ben en heb ik besloten om te gaan reizen. Ik ben de Great Ocean Road gaan doen en daarna ga ik richting Alice Spring, naar de Red Centre.

De Great Ocean Road is ontzettend mooi, mooie uitzichten, geweldige zee en nog veel meer. Vandaag een wijn proeverij gedaan in Adelaide er zijn zoveel lekkere wijnen! Morgen vertrek ik richting Alice Spring.

In Adelaide heb ik weer tijd verschil, 30 minuten eerder dan Melbourne.
Het is hier trouwens ook heerlijk weer!

Klein verhaaltje dit keer. Foto's zeggen meer!

XX

Ik zeg wel heel wijs foto's zeggen meer maar het werkt niet op de computer, andere keer dus!

• 03 Maart 2014 - 21:16

Jaap@Sandra:

Zo Rina, dat is pas genieten. Daar doe je het toch allemaal voor? We zijn wel erg benieuwd naar de foto`s. Je bent niet zo`n computernerd?
    Genieten meid!
    Liefs xxx

• 19 Maart 2014 - 21:23

Jaron:

Dit word een middagje dia's kijken euh op de laptop:)

Verslag uit: Australië, Adelaide

Garnaal gaat de wijde wereld in!

03 Maart 2014

Echuca

05 Januari 2014

Melbourne
Rina

Dag lieve allemaal, Het gaat toch echt gebeuren, ik ga een tripje maken! Nooit gedacht dat ik dit zou gaan doen. Weg uit mijn vertrouwelijke omgeving, op naar het onbekende! Via deze weg wil ik proberen om af en toe een update te schrijven. Lieve allemaal, ik ga jullie missen en succes met de winter=D X

Actief sinds 06 Dec. 2013