Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Rina Schipper - WaarBenJij.nu Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Rina Schipper - WaarBenJij.nu

Melbourne

Blijf op de hoogte en volg Rina

05 Januari 2014 | Australië, Melbourne

Hii,

Hier een kleine update van me reis van Sydney - Melbourne.
Ik heb besloten om samen te reizen met een vriend en dan werk zoeken.

We hadden een bus geboekt alleen een bus geboekt van Melbourne naar Sydney, dat gaat niet echt werken als je al in Sydney bent.. Het voelde als een beste domper, de eerst volgende bus die we konden nemen was zondag. Dit zou ons veel geld kosten omdat we al in Melbourne kamers hadden geboekt!

Dan maar kijken of we met de trein konden maar dat kon de volgende dag en het was erg duur! Op naar het vliegveld daar hadden we eigenlijk maar 1 keuze en gelijk een vliegticket boeken de dagen erna zou het alleen maar duurder worden! Eenmaal geboekt konden we nog even verder balen van het geld en op naar de duane, daar werd meneer zijn spullen binnenste buiten gekeerd.
Ik dacht neeee, het zal toch niet, gelukkig ging het om een schaartje haha;
We zeiden telkens tegen elkaar deze dag is nog niet over..

Dat klopt helemaal, eenmaal in Melbourne aan gekomen, is mijn tas aangekomen maar niet die van hem... We worden mee genomen, en bleek dat waarschijnlijk de tas nog in Sydney was..

Gelukkig kwam een dag later de tas aan. Morgen gaan we na de middle of nowhere en op zoek na werk.

Als ik het niet vind dan zien jullie me snel terug want dit geintje heeft me erg arm gemaakt!

Bedankt voor de leuke reacties..

ps. Jaron, ik hoorde ook al dat het in Dubai super moet zijn.. Moeten we maar heen gaan :)

En... waar ik wel achter ben gekomen is dat ik nu wel echt weet wat ik straks wil in Nederland, dromen die ik al had maar ook wil gaan waarmaken. Ik heb het op geschreven en als ik het even vergeet of als ik weer teveel doe in 1 keer dan moet ik het even terug lezen..

Het leven wat ik leefde de afgelopen half jaar was erg leuk, maar ging redelijk ver! Had gehoopt dan mijn geheugen weer wat beter zou worden, helaas is dat nog niet echt haha.. Dus leven zoals ik deed is geen optie meer...

Ik hoor papa en mama al denken, ja kind dat hadden we al gezegd, Klopt helemaal hehe

Liefs xxx

• 05 Januari 2014 - 13:30

J&S:

Lieve Rina en boyfriend?,

Een reis met omwegen en het dunner worden van de portemonnee. Goede moed houden en op naar wat voor werk dan ook. Moet lukken...
    Het zou jammer zijn als de reis hier zou moeten eindigen, want er is nog zoveel te zien en cultuur te snuiven.
    Dus deze periode voor jezelf afsluiten en op naar de volgende met nieuwe kansen en vooruitzichten.
    Heel goed, dat je je doel voor Nederland voor ogen hebt en dat je dat gebruikt om jezelf weer bij de toekomst te bepalen. Het verleden is het verleden en daar leer je van en geeft uiteindelijk beter zicht op waar je mee bezig bent en wilt zijn.
    Kus op beide wangen. XX

• 10 Januari 2014 - 21:43

Jaron:

Jaja, je hoofdje is soms chaotisch:) Tis goed dat je wat dingen opschrijft:)
    Ik hoop dat je snel werk kan vinden want het is nog geen Mei. Hup hup spinnetjes in de bananen:P

Tot in de lente:)

Cheers